El pròxim diumenge, 25 de març de 2018, la SD Formentera organitzarà una paella popular per recaptar fons que es destinaran a costejar el viatge que faran els equips de cadet i infantil del club al Torneig Internacional de Futbol Base Gandia Cup. Un esdeveniment esportiu que anualment reuneix equips de tot Europa d’aquestes categories i que se celebrarà en Setmana Santa a la ciutat valenciana.
La paella començarà a les 14.30 h, després del partit de Segona B entre la SD Formentera i el València CF Mestalla (12.00 h), i es portarà terme a l’envelat que hi ha instal·lat a l’aparcament de Sa Senieta.
El preu és de 15€ per als adults i de 10€ per als menors. El preu inclou:
- Plat de paella, amanida, beguda i pa.
- Sorteig de 2 bufandes del club
La venda dels tiquets es farà al Camp Municipal d’Esports de Formentera durant el partit contra el València i a l’envelat de l’aparcament de Sa Senieta el mateix dia de la paella.
A més, durant el transcurs del dinar també es farà una rifa on es sortejarà un pernil (gentilesa d’ANIOFE) + un quadre del fotògraf Juan Picca.
Durant aquesta setmana, Ràdio Illa regalarà entre els seus oients dos tiquets per a la paella + dues bufandes en un concurs que portaran a terme en el programa De Far a Far. Ho pots escoltar a la sintonia 107.9 FM i tens tota la informació a la web www.radioillaformentera.cat
US HI ESPEREM A TOTS!!!
(Informació del Gandia Cup: https://www.gandiacup.com)